duminică, 6 iunie 2010

some family shit goin on here
hard stuff
intr-un ochi de apa patru ochi luceste
ce sa fie oare ?
cre ca-i doua peste
nushtu de ce da am chestia asta in cap. si rad. pe infundate. le-am zis si lor. i-am vazut, parca, intr-o ceatza asa. si prin ceatza parca am vazut pe cineva zambind. reactiile ulterioare ale tuturor m-au facut sa cred ca nu s-a amuzat nimeni. adica numa mie-mi place frate ? sa mor daca mai stiu ce imi place. si n-as vrea sa citesc in urma. adica, cat mi-ar lua sa citesc totul invers pana aflu ..... nu mai stiu ce trebuia sa aflu frate. da care-i faza cu aflatu asta ? cine a inventat aflatu ? adica, inainte de aflat ce a fost ma ? cum ar fi , inainte de roata. inainte de roata, toata lumea isi poate imagina cum a fost. da cum o fi fost inainte de Aflat ? oamenii nu aflau. puteai sa faci orice cacat si sa nu afle nimeni frate. daca inainte de roata, oamenii trebuiau sa care totu in carca, inseamna ca inainte de aflat nimeni n-ar fi aflat absolut nimic. deci repet. nu ar fi aflat nimeni orice magarie ai fi facut. mancatzash ce lume ar fi aia
am senzatia ca vorbeam despre lumi. oare era vorba de lumi, in sensul de plante ? sau in sensul de civilizatii ? in ce pula mea de poveste sf sunt ma ?

Niciun comentariu: