vineri, 11 iunie 2010

impresii din-ainte de dupa

In primul rand, as vrea sa urez publicului un sincer BUAHHAHAHAHHAAHAHHAAHAHA.
Cum ar fi sa te antrenezi in continu 10 ani. Ba, da in continu. Iei pauza sa mananci si sa dormi. EEJti nebun ce reflexe as avea :)))

Cum ar fi sa iti cumperi dulciuri intr-o seara si sa iti faci lista cu ce dulciuri vrei sa iei. Faci un meniu. Scrii frumos MENU si continui cu lista.
Da cum ar fi sa intri in alimentara cu lista si sa i-o intinzi vanzatoarei si sa spui sa-ti dea ce-i acolo. Asta intr-o autoservire :))))))))))))

Mama ce departe-am fost. Pai sa va zic. Faceam Origami. Adica avioane, cornete de tuberman si chestii din astea. Dupa care mi-am facut muzeu. In care evident expuneam obiectele de arta. Concurenta slaaaaba. Pai ei facusera o cutie, un avion care nu zbura, si un sfert de barca. Little did they know, eu aveam un crin, un avion care avea si rotzi si cea mai jmechera corneta. Pai baa. A trebuit sa ma duc pana-n copilarie ca sa-mi aduc aminte cum se faceau cele mai tari cornete. Doamne ce cornete faceam. Eram campionu lor. Ma idolatrizau :)))))))))
Deci am fost plecat multi ani in timp, retraind copilaria ca sa fac o corneta, si ei imi vin cu o cutie ???
Moama ce concurs usor. Strop de competitie. De ce s-au mai inscris.

Stam in masina. De fapt nu. Opreste masina. Si stam. Cel putin io asa credeam. Ca a oprit si ca stam. Cand ridic ochii, vad un perete care se apropia. Strig : peretele ! Primesc raspuns : hhahaha. Ma uit surprins in stanga. Are ganduri sinucigase ? Imi zambeste si-mi spune. Intorceam.
- Hai las-o dracu. Cu mine in masina faci din astea ma ?
- Fa ma ce vrei cand esti singur la volan. Nu pune si viata altora in pericol. Adica daca vrei sa mori izbindu-te incet de un zid , n-ai decat. Da lasa-ma pe mine sa cobor inainte.

- (<- liniutza de dialog ) Am doua stangi. Aaaa doi. Aaaa doua.
din ciclul : - Am dat cu var pe pereaturi. Aaaa pardon ... pereate.

S-a dovedit stiintific ca in anumite conditii date de natura sau nu, eu nu pot sa scriu mic. Incercand sa scriu cat mai mic sa-mi incapa pe foaie, am ajuns intr-un final sa fac niste litere foarte mari ca sa inteleg unde am ramas pentru ca daca scriam mic nu vedeam sa citesc ce am scris,prin urmare nu stiam unde ma aflu pe firul epic al povestirii, lucru care ma facea sa bat campii asa cum probabil fac si aici pentru simplul fapt ca nu sunt atent la ce am scris mai inanainte, iar in acest moment stiu doar ca am o intrebare foarte clara in cap despre cum dracu se bate un camp, si daca bati un camp, poate el fi un camp electromagnetic pe care paste un cal putere , sau este doar un camp oarecare,pe care paste cine poate ?

Si pentru ca tot veni vorba, cum dracu se iese ma din puscarie, ca tin portu' Tomis ne-am prins cum se iese.

Mi-e cam somn. Daca nu mai scriu nimic in urmatoarele cinci minute sa nu ne speriem da ? Inseamna c-am adormit.

.........................................................................................................................................................
Baga-ti pula... nu pot sa adorm in picioare cu tzigarea-n gura.
Imi doresc sa vad niste efecte speciale. Ba da sa fie niste efecte speciale atat de misto. Sa-mi zguduie nervu optic.
Ba , daca afara se crapa de ziua inseamna ca ma culc devreme sau tarziu ???

2 comentarii:

Mickey$$ spunea...

Se pare ca ai uitat de bataia cu picioru in gura pana scuipa Africa de Centrala.
Se pare ca ai uitat ca nu poti sa cuceresti Europa cu 5 tancuri, desi unii au zis ca ar incerca dar ar fi naspa... se pare ca ai uitat ca unii au zis ca au sarit randul si au pus ei inaintea altora doar pt ca nu era randul lor, sa fiu mai exact:
"Am pus pt ca era randul lui"

Axewear spunea...

Da frate.
-(intrebare)De ce-ai pus ma tancuri ?
-(raspuns) Am pus pentru ca era randul lui !
:))))))))))