luni, 28 iunie 2010

?

Baaaaa, am o problema. Imi trebuie parola de la laptop.
-Scrie exact ce iti apare acolo….
-Adica « password « ?


Stateam intins pe la laptop. Ba nu, pe gresie. Cred ca s-ar fi suparat pe mine daca stateam intins pe laptop. Stand intins pe gresie, mi-am dat seama ca ma innec daca imi toarna suc in gura. Da, am avut dreptate. M-am innecat. A fost groaznic. Sunt sigur ca n-a vrea sa mor innecat. E de cacat. Te inneci in gura. Dupa care parca si-n stomac. Parca ai vrea sa dai afara. Da nu Poti pentru Ca esti La multi metri sub apa si nu te lasa presiunea, sau pentru Ca te afli intr-o bucatarie straina si iti e rusine as daí afará. Am senzatia Ca tastatura asta e in turca. Proprietara calculatorului, zisa si “propretara” , sau Di , cred Ca s-ar supara.
Unde dracu sunt ? Lumea pleaca La munca. Sau asa mi se pare .

Dar sa incepem.
Sunt eu. Cel cares crie pe blog. ‘
Sunt in Bucuresti. Cred. Cica am fi in Timpuri Noi. Asta parca era o formatie. S-ar párea Ca e si um carier. Evident aici. Parca in Bucuresti.

As putea sa jur ca, calculatoru asta e in turca. Am chiar si senzatia ca, "propretara" e o turca.

Niciun comentariu: