luni, 28 iunie 2010

%

In pula mea nu-i normal. Parca sunt pe un 486. Acu 12 ani. Si am transfer 0,5 Kb/S. N-as putea sa fiu psihiatru. M-ar durea-n pula de problenele altora. Vrei sa te sinucizi ? Mori da-te-n pula mea de homosexual corporatist, din mama tzigan si tata ungur, care apreciezi principiile feminine.
Ce m-a enervat asta. Ma gandesc sincer daca sa-i aplic o schema sau nu :))))). Eventual una din Mortal Kombat.
Mi-ar placea sa dau cu gheatza ca Sub Zero.
Si m-as pisha sincer pe Liu Kang. Adica pula mea. Nu fac frig in jur ca cretinu si sa-i dau ocazia sa arunge cu apa in mine care se transforma in gheatza. I-as fu-te o vraja-n gura si as termina cu el. Futu-ti mortzii ma-ti Rayden. Ma pish pe ma-ta. Ce ma enerveaza.
A plecat neplansu. Chiar exista oameni d-astia ma. Credeam ca numai babele iti spun ce cacaturi au in cap fara sa te cunoasca. Naaaah. Sunt si omeni... tineri dupa aparentze care ti-ar face creieru tzandari cu cea mai mare placere fara sa-i provoci ma. Adica neprovocati. Era ceva cu faza asta. Neprovocat. Probabil era din alt trip.
Acum parca eram in Bucuresti. Am baut prea mult. Nu mai stiu cu cxactitate in ce oras eram.

Niciun comentariu: