luni, 28 iunie 2010

@

S-mi bag pula. Era unu in spatele meu care incerca sa-mi spuna problemele lui existentiale.
De unde pula mea trage lumea conclizia ca-mi pasa? Baaaaaa, ma doare-n pula ca ne cunoastem de 2 ore.
In oruice caz, tipu a plecat. La baie. Mi-e friica de faptul ca se va intoarce si va vedea ce am scris aici. Prin urare scriu chestia asta cu frica, repede si cu speranta ca voi sti ce sa fac sa asund ce a scris aici cand apare controlu. Sa-mi bag pula ce nasol e sa fii controlat. Ma gandesc la stramosii nostri, care au trait in comunism. Ma refer la aia inteligenti care mai scriau si chestii inteligente.
Cu ar fi ma sa lucrezi la un ziar in Germania nazista care sa spuna ca si evreii sunt oameni. Cum te-ai simti ma stiind ca te cauta o armata de SS-isti.
Cu totii stim ce fanatici erau aia.
M-as caca pe mine de frica.

Niciun comentariu: