duminică, 7 martie 2010

If God ... (part 2 )

Daca D-zeu ne-ar indeplini cate o dorintza. Orice fara bani. Care ar fi ? \

Andrei : 24 de ore sa-mi dea puterile lui ca-n rest ma descurc. (stiu ce-am de facut). Ce adamantium frate .D-zeu e invizibil frate nu? Si in 7000000 mii de locuri in acelash timp. De unde stii ca e invizibil ? L-ai vazut tu vreodata ? Frate da poate io sunt Dumnezeu tau.

Mickey : Sa ma simt implinit dpdv sentimental, financiar ... din toate frate.

Andreea : Vreau sa nu mor niciodata

Se aude din public : SI EU SI EU SI EU ! Andrei : va fac io muritori la loc da'va dreak

Miruna : sa vad toata lumea !

Si multa iarba frate :)))) Pace si multa iarba. Mi-am cumparat de la BricoStore un ghivecel verde in care mi-am pus niste iarba. In sapte zile cica tre sa creasca

Viorica : Sa ma mut in Miami si sa-mi deschid o afacere acolo. Il vand pe Mihai frate ca sa am bani. Si sa nu-mi mai fie frig niciodata

Cios : Sa-mi dea castelu Bran ,Peles, toate nebuniile astea in singuratate si vreo 5 miliarde. Si sa-mi dea si jumate din Apple si Microsoft. Sa fie vara tot timpu. Frig doar la munte

Sorin : sa fim fericiti frate

Axe : sa stiu tot !!!

Niciun comentariu: