duminică, 28 decembrie 2008

TAXI

Sa-mi bag pula. M-a adus acasa un taximetrist, care mi-a zis:
- Eu ma ghidez dupa dictonul ala latin : "festina lente", grabestete-n cet.
Ba frate mi s-a parut atat de profund, incat aveam senzatia ca aud semnele de punctuatie din fraza. Am vazut intr-o strafulgerare de imagini, pe cel care a creat acest "dicton latin", si pe toti cei care l-au folosit vreodata. Si am fost strapuns de intzelegere.

Si sa-mi bag pula in povestea aia cu soba. Pai cum dracu poti tu sa te duci la un om si sa-i zici : - Fii atent, tu bagi capu in soba, si unu o sa-ti bage varfu pulii in cur, iar altu o sa-ti toarne gaz in cap si o sa-ti dea foc. Sunt curios ce alegi, sa te afunzi in soba sa scapi de pula, sau te afunzi in pula sa scapi de foc.
Pai in primu rand cine pula mea ar baga ma capu in soba. Sa luam numai ideea asta. In afara de un claustrofob masochist cine dracu s-ar incumeta la asemenea peripetzii ???

3 comentarii:

Mickey$$ spunea...

e ala turkey sau ceva de genul care zicea ca s-ar fute si pe morcovi...

schmidtanu spunea...

grabeste-te incet? sau grabeste-te in cet? ca sa stiu!

Axewear spunea...

Nu ma duceam spre CET. Norocul meu, ca m-ai fi bagat intr-o ceatza fantastica. Sau poate taximetristu era din CET ?