duminică, 23 octombrie 2011

Ordinul Tirizak

As vrea sa incep prin a spune ca lunga noastra absenta se datoreaza unei probleme pe care am impartasito si unui coleg din redactie in seara asta. I-am spus. Mi-e dor de laptopul meu frate.
Din concluzie rezulta ca absentele mele sunt motivate, ca-n liceu, de un medic corupt sau un prof care le-ncercuia pentru ca cumparai o carte. Motivate de o anume arsura pe o anume placa video.


booon. dar sa incepem.
Una dintre marile teme discutate in aceasta seara de mine si fratii Ordinului, a fost iarasi Tirizacul. Sunt necesare aceste sesiuni de informare deoarece trebuie sa invatam tot ce putem despre aceasta specie invincibila, indestructibila, omnipotenta si omniscienta, inainte de a-i infrunta.
O va infrunta ordinul din care fac parte bineinteles, nicidecum oamenii de rand. Pana acum din discutiile cu fratii si batranii Ordinului, am reusit sa trag cateva concluzii.

In primul rand tirizacii au si ei cateva vulnerabilitati printre care :
- au prea multe sau prea putine maini. Ceea ce rezulta ca unii tirizaci nu s-ar descurca prea bine in anumite conditii de teren. Unu cu prea multe maini ar merge mai greu printr-un loc stramt, in timp ce unul cu o singura mana, ar putea tzopai linistit intr-o mana chiar si printr-o tzeava.
- nu le place Coca Cola. Un alt lucru care poate fi folosit impotriva lor. Stim ca sunt omniscienti, deci daca ne-am hrani armatele cu cola, daca i-am imbuiba bine timp de multi ani, tirizacilor le-ar fi cam scarba sa-i omoare
- tirizacul nu are nevoi. are numai placeri. lucru care iar s-ar putea dovedi util pentru noi. In cazul in care am reusi sa pacalim aceasta rasa omniscienta, daca am putea ucide multe exemplare din aceasta rasa nemuritoare, daca am putea impinge inapoi aceasta rasa de neclintit ... si altele ... ei bine tirizacii nu ar simti nevoia sa se retraga, chiar daca ar fi doar o retragere tactica. Si atunci am avea un mare avantaj.

In al 2-lea rand tirizacii sunt destul de departe de noi, daca tinem cont de faptul ca nimeni nu a auzit de ei. Cat timp ii tinem departe avem sanse mari sa ne dezvoltam tehnologic pana ajungem la ei. Si daca mai tinem cont de faptul ca tirizacul este o inventie aparuta prima data pe internet, cu cat se vorbeste mai putin despre tirizac si cu cat numele de "Tirizac" este tastat de mai putine ori, cu atat mai mici sunt sansele sa ne apropiem de ei.


P.S. Pentru cei care nu stiu nimic despre acest subiect, ii invit sa cerceteze arhivele Ordinului la sectia http://despretoateoricum.blogspot.com/2011/04/wiki-tirizakul.html . Acolo veti gasi primele informatii pe care le avem despre Tirizak, dupa lungi cautari.

Niciun comentariu: