sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Din folclor !

-Probabil, zice Andrei, unul din interlocutorii nostri, ca exista o apa care trece prin pamant, eventual prin Groapa Marianelor. Apa care raceste mijlocul pamantului.
Eu raspund :
- Eu sincer nu prea cred. Adica, ar fi ciudat ca o portiune din apa pamantului, care cu totzii stim ca este limitata, sa se scurga incet incet catre centrul pamantului.
Prin urmare intreb :
- Unde se evapora?. Pai apa aia noi cum o recuperam ma ? Din centrul pamantului ? Mi se pare cam greu.

Dupa care mintea imi zboara mai departe si gandesc : Deci asta ar insemna ca pamantul pierde apa, ca printr-o canalizare, de la inceputuri. Pai asta nu inseamna ca la un moment dat o sa ramanem fara apa ? Totodata, inseamna ca acu mai mult timp suprafata de sol a pamantului era cu muult, mult mai mica. Vreo 10 metri patrati .
Ei bine , acolo s-au nascut Adam si Eva. Sau ma rog, i-a creat Tipu, dupa chipu si asemanarea caprei vecinului.
Si, cand a muscat fraieru fraierit de aia, atunci s-a deschis de fapt Groapa Marianelor.
Si a inceput apa sa se scurga. Pe vremuri pamantu era mult mai fierbinte in interior si s-a scurs multa apa deodata. Asa au plecat Adam si Eva din rai, care era de fapt o zona de 10 metri patrati. Adica, copacu intelepciunii, era de fapt triggeru de la WC-ul pamantului .
Si trage ala de el, incepe apa sa se scurga si ei sunt izgoniti din rai.
De fapt nu i-a izgonit.
Le-a zis :
- De acum incolo nu mai aveti ce cauta in astia zece metri patrati. Mergeti si stati in mlastina asta de a aparut.
Si uite de aici si ideea ca ne tragem din apa. Da, ne tragem din apa, dar mai mult din mlastina. Sa-mi mai zica mie cineva ca TIpu nu e crud.
Pai a omorat dinozaurii. I-a izgonit pe amaratii aia doi sa stea in mlastina. Dupa care, potopu. A urmat Babilonu. Dupa care a stat, a meditat el un pic si ce si-a zis : "Ba, ce pula mea sa le mai fac la astia. Mai intai, ii innec, dupa care arunc cu bolovani peste ei, intre timp le-am dat gramezi de boli, le-am dat era glaciara, le-am dat dorinta sa se omoare intre ei ... Cre ca stiu ce fac ma. Imi fac pe unu de-al lor fiu, dupa care il rastignesc pe cruce . DA FRATE !
Pai cum ma sa-l trimiti pe fi-tu si sa-l rastignesti pe cruce ? Ce fel de creatura e Tipu ???

De atunci cre ca inca se mai gandeste la ceva nou. Probil ca intre timp, de plictiseala, ne-a mai dat gramezi de razboaie, the great plague, SIDA, Ebola, experimente.

(Ma indoiesc ca i-am spus atat de mult totusi lui Andrei. Cred sincer ca nici macar nu i-am raspuns la intrebare. Cred cu tot dinadinsu ca nici macar nu a existat vreo conversatie reala intre noi doi. Adica, desi toate cele de mai sus sunt prezentate ca o discutie, n-a fost de fapt nicio discutie. A fost mai mult un monolog cu semne de dialog din cand in cand, ca si cum as fi avut o conversatie interioara.)

Niciun comentariu: