luni, 23 august 2010

Despre sinucidere

Cat de prost tre sa fii sa vrei sa te sinucizi. Asta ar fi prima fraza corecta cand vorbesti despre sinucidere.
Cat de cretin tre sa fii, sa iei insecticid ca sa te sinucizi ma ?
Pai imi ia doar cateva secunde sa ma gandesc la o gramada de alte metode mai putzin dureroase de a ma sinucide.
Ma duc la doctor, spun ca nu pot sa dorm, imi da niste pastile de dormit, le iau pe toate si PA PA.
Nu-mi iese, caut, imi cumpar un pistol si-mi dau glontzu de fatza cu ala care mi-l vinde. Sa-l las si pe ala cu sechele da-l in mortzi ma-si de traficant.
Daca nu-mi iese nici asta, ma sui pe bloc si sar in cap cu mainile la spate.
Da nu iau ma insecticid.
Cel mai nasol ar fi, sa fii LIMAX. Cum pula mea te sinucizi ma. Ca asta chiar ar fi motiv de sinucidere.
Daca ar fi legal, mi-as face un hot-line pentru sinucigasi. Da nu un hot-line clasic in care incerci sa-i ajuti sa nu se sinucida. Io i-as convinge ca au dreptate si tre sa se sinucida. I-as invatza cum sa se sinucida.
I-as intreba de ce le este cel mai frica. Are omu frica de inaltimi, nu-l pui sa sara la etaj
Ii e frica de pastile, nu-l pui sa ia somnifere
Ii e frica de cutzite, nu-l pui sa-si taie venele
Ii e frica de arme, nu-l pui sa-si dea glontzu.
Afli de ce ii e frica si il ghidezi catre moarte. Daca ii e frica de tot, afli unde sta si trimiti echipa mobila. Niste baieti care sa-l sinucida. Da totu e legal. Omu a zis ca vrea sa moara.
Sa moara toti sinucigasii

Niciun comentariu: