vineri, 22 noiembrie 2013

Marul galben


Despre ce vorbim in seara asta copii ?

   
   despre copii.
copii de tirizak. in seara asta eu si cu ea am hotarat sa facem copii !
eu fiind pamantean si ea tirizaka, ne=am gandit ca umanoidul care se va nastte, va fi cel putin la fel de prost ca un pamantean. asta cre ca-i al tau ii spuse ea lui intr-o seara. toate acestea sunt de fapt dintr-o poveste viitoare.
prin urmare, continuam cu povestea asta, care sunt cel putin originale, sau amandoua originale, nu mai stiu exact care era ordinea.
sunt cateva lucruri neplacute cu care o sa ne confruntam intr-un viitor apropiat. tirizacii fiind asexuati si avand forme diferite, pe care le imparteau unii cu altii. 
Dupa care, tirizakul esential,efeminat, s-a spalat pe dinti, indeletnicire foarte raspandita printre tiriizaci si a trecut la treaba pana cand a avut spasme musculare la nivelul fetzei. 
pana cand, intr-un final, problemele au umblat, prin toata facultatea tirazikiana. acum alerg sa obtin un ordin de restrctie.Nu mai pot sa mai ies din casa
trebuie neaparat sa spun, ca trebuia sa fie ceva frumos insa m-am trezit cu o capusa langa mine, care ma suge in continuu, mananca tot gunoiul, bea apa din WC-eu. (tipu vehiculeaza treaba mare. adica cacat. n-am de gand sa scriu despre asta aici)
am luat legatura cu un avocat pe nume Stein Broch, care dupa doua zile a disparut si nu este de gasit\\

Trebuie neaparat sa spun ca astea sunt gandurile altcuiva. ale mele n-ar putea fi niciodata atat de imprastiatee
cum sunt acum. nu e bine sa le-amesteci

tipu imi da un mar. nu pot fi mai recunoscator ca acum.

gandurile noastre intorcandu-se catre marul galben, 

plan B. : it just feel like those days, when u don wanna wake up
             when u don wanna get up, when everybody sucks
              better keep your distance, couse right now i;m dangerous

e tot ce-mi aduc aminte din verurile respective

cucu toate acestea, tirizakul nostru, isi dadu seama  ca in jurul lui se cacau animale. incepuse sa-i fie teama ca o sa miroasa urat. 




in pana mea. le iei pe sus pe alea pe toate,,, what ?

5 minute de limp-mode ....

cam asa ceva s-a intamplat cu mine/ pe bunicu l-a tras curentu la ceafa, a cazut cu capu-n priza si....

si s-a intrerupt povestea. limp mode again and again.

Un comentariu:

Axewear spunea...

mama ce tampenie :))))