duminică, 30 noiembrie 2008

NU SE POATE !

Bubuit in hindu, este buhuit !
pe google translate, ca sa nu se inteleaga gresit
dar traducerea inapoi copiata si tradusa in romana o sa apara altceva
de acord. nu stim ce inseamna buhuit
google ar trebui dat in judecata
cine e ma gugl asta ?
nu mai sunt load gun din cauza a ce am scris mai sus :/
a trebuit sa-mi iau singur tzigarile pana la urma
mihai are tzevile strambe, ca erau suparatzi muncitorii
memo se uita la curul lui Mihai (in mintea lui), dar Memo se uita la ciorapi (in mintea lui)
sadu ar fi un bun dictator. a zis ca s-a uitat la el ca avea ciorapii ruptzi in cur
s-ar parea ca ciorapii au cur
memo s-a suparat si pleaca
sahotu plin de rezistoare a spart capul cuiva si va fi atzatzat asupra lu memo
si inca nu a plecat
gabori prosti pe you tube
acum nu mai pare bun de dictator, ci de avocat
un dictator nu se blocheaza ...
mihai poate sa stea mult
caloriferu si-o ia singur, nu are nevoie de telecomanda
are autorun
pauza e un fader, care ma duce cu gandu la DARTH VADER
memo se scarpina de cap mancandu-l tibia
da sa-l manance da-l dracu
mihai ma sperie. sta prea bine acolo
scaunele cand se duc, se duc in spate
iar creierul e cretz (chiar preponat sau facut funda)
deci n-am scris mecanic. maine n-am sa rad ca prostu pentru in seara asta
scaotem zgomote ciudate michi stand in aceeasi pozitie comoda
baru e animal. le baru . lebaru (cre ca asta se mananca)
e vorba despre articole hotarate in franceza
voi fi atent la discutzie. am senzatia ca pierd tot
memo ii sta in cap lu sadu
ceva cu premaiashii. BRB