joi, 1 aprilie 2010

Zdrang 1

Ba, tu daca erai martzian ?
Nu cantai la un pian, te-ai fi cacat martzipan, oare erai atarnat de tavan ?

Stateam pe spate pe marte !
Si ma gandeam departe, cum o fi dupa moarte, poate-mi da Ax o carte, si citeam o carte, si-nvatzam arte (faceam scrima), si ma frecam intr-o parte

Deschide portbagaju ba Ca sa nu-ti rup capu, deschide portbagaju ca sa nu-ti sparg garaju
Nu se deschide ma ca nu merge netu !
Asta e masina wireless frate ! Po sa-i spui si nu savetu (savetu -masculin de la Saveta), manca-ni-ai robinetu ... ca Nicu a oprit robinetu
El se urca in ea si ii shopteste usor : Du-ma acasa frate ! Ca-ti fac parte, ca tre sa plec pe marte (nu-i plagiatura de pe . ... nu-sh ce-mi spun astia.

Hotzii o sa dispara cand o sa dispara banii !
Sa disparata si tziganii, nu mai facem origami, muie manelarilor

Vezi de treaba frate ca o sa fie peste noi oricand !
M-as caca mancand,

Maine e ziua lu Mihai frate . Ce cautam noi in seara asta aici ?
bai agarici, aratzi ca un arici pogonici




Cine a facut ma vorba asta aratzi ca un arici pogonici ? Cine pula mea e pogonici asta ? Pai baaa. Toti copii au auzit de el ? Adica chiar au auzit de el ?
PAtru oameni au mai ramas .
Violeta e tzaranoaica.
Mutam pruncu pe aici. Hai sa nu ne jucam cu pruncu ok ? multzumesc
Mihai cre ca ne mimeaza un dragon

IO tre sa iau cartzile ca asta e o tarfa si prostitutia e cea mai veche meserie. Ba io ca sasele asta e de la 666, satana frate. Ba io ca shasele asta, care de fapt e un patru, e ceva mistic frate, adica cel mai tare, ba io ca sunt fiul lu Chuck Norris frate. (beshi ma cu cacaturi de-astea ca daca erai fi-su ne facea nemuritori pe totzi pan-acuma. Adica esti fi lu Chuck Norris ? Si acuma spui in pula mea...)
Oare cum ar trebui sa ma simt, din moment ce vorbim de un sfert de ora si nu spunem nimic. Ce pula mea de societate e asta ma ?
Daca io eram robocop, aveam costum negru. In al 2-lea rand, as fi avut alt pistol. Pai ala parca era din plastic ma. Zici ca e din Power Rangers. Low budget movies.
Faza misto e ca concertu incepe la 5
Violeta e o fatza de casetofon
Sorin si-a luat NeVeu
E unu care are numele de familie Novac si ta-su i-a pus numele Baba
Da sa-i spui lu fi-tu Rahan ?
Salut, Rahan Lepadatu . Pai nu rad astia de mine ?
Naspa sa mergi in mireasa la primarie .Buna ziua, vreau si io buletina. Casatorita ? Necasatorita. Asta e rochia mea cea buna . O port cand plec in Spania. Cu asta ma ocup. PLecatoare de Spania.
Tu-i in gura pe astia de la politie. Cand iti fac poza te pun sa bagi barba-n piept. Pai ce ma sunt obligat sa ies nashpa in poze ? Mi se vede gusha baa. Barba in piept va rog. Nu vreau frate. Nu-mi faci buletin pentru asta ? Adica, ce-ar putea sa-mi faca daca nu pun barba-n piept? Ma lasa fara acte ? Adica, n-o sa pot sa fac acte ? Cum ma sa ma lashi asa . Pai ma opreste un coleg de-al tau ba, futu-ti mortzi ma-ti de fotograf, si o sa-mi zica : Actele la control. Io ce-i arat ma ? Ii spun : Stiti, mie n-au vrut sa-mi elibereze buletin ca nu pun barba-n piept.

Il stii frate p-ala cu paru mai lung ?
Isus ?

As manca niste paine imbibata-n cola. Si putzin prajita asa. Ce gusturi am
Daca ling farfuria inseamna ca e curata ?
Sorin e catatonic
CUm ar fi sa mergem in baruri si sa discutam tastand pe o tastatura. Cum ar fi sa ai o relatie semi-virtuala. Nu vorbesti. Faci ce vreau muschiu tau, da daca ai ceva de spus, iei o tastatura si scrii. Si daca ea vrea sa te auda se duce la monitor. Ea vine acasa si te gaseste cu una in pat. Se enerveaza , se duce la tastatura si iti face scandal. Tu-ti vezi de treaba si citeshti scandalu cand ai starea necesara. Pai hai sa nu stricam petrecerea cu cearta. O lasam on-line si ne certam cand am si io chef. Adica, daca facem un lucru impreuna hai sa avem amandoi chef. Tu ai venit cu scandal io n-aveam chef. CItesc si io scandalu maine

Niciun comentariu: