duminică, 30 noiembrie 2008

Dupa ce s-a dat

S-a dat !
Si e bine frate !
Cre ca linge sucu, nu bea !
Sugi pula !
Un vulgar violent in Vulgaria !
Multi valgari cu cercei in ureche (2). Nu ureche al nostru !
Nascut in Bulgaria !
Sau Vulgaria !
Memo suge termosu din nou !
Nu Spargeti termosuri !!!
Se taie gatu ! Fara sa tai !
Cum se numeste spatiul dintre bucati ! : - Calorifere !!!
Lovindu-ma cu degetul in picior am zis : - ASA E BINE !!!
888 = masina incaltzata gume Toyo, semi slicuri , street legal frate !
400 de metri in 8 minute 88 de secunde
Se vehiculeaza numere !
Se bea pishatu !
LLALALALAALSLGGHBLBAABLALBLBLABALBALALB - Whitey
Care e limitat !
Ca dozatoru !
Ne pisham canistre !
Praetorineii erau sexy ? - Mickey
Daca se futeau si ei, nu erau asa buni la bataie - Mickey
Sufla bivolu prost in sticla - Whitey
Coaie ma sperii - Loudgun
Da coaie cum pula mea se chema ala - LoudGun
Din doua litere - Mickey
Trebuia sas favcaa o lvnbaba sasgkgsasdlgs;gsd - Memo
Coaie uita-te ce-a scris - Whitey !
Cine-s alea frate ? - Whitey
Shosetele mele - Mickey
Io-mi bag pula da ma duc sa vad James Bond - Memo
Ma simt bulversat - LoudGun
ce cauta james bond in 007- memo
Bourn identity nu james bond - whitey
tu esti idiot in pula mea , quantum of cacat in pula mea - memo
come here come here - whitey
daca il chema pe ala james BORG - mickey
eu stiu totul despre borgi, intrebati-ma orice - loudgun
pe sefu borgilor il chema borgica frate - whitey
ce ma borgica- i cu noi ? - memo
imi este foarte greu sa-ti spun whitey ba Sadu - axe
n-ai pizza in spate - michi
miercuri a fost cfr ? - sadu
rasuflam usuratzi, viorica a ajuns acasa -Totzi
aoleo, a venit memo - axe
sapte zile in pahar, memo este boschetar ! -axe
sapte semne sunt la par - memo e la fel ! - axe
nu rimeaza ma boule- memo
ba mihai- taci !- memo
are curu-n pai frate! - memo
m-a lovit sa mor io -axe
VREAU AMORTIZORU !!!!!!!!!! -axe
cica sa rad pe burta lu alaaaa - axe
memo imi zice sa-i rad in cui ca se aude cu ecou !
ce muist, acu tre sa iau scrumiera si zgarii parchetu
buna ziua, aveti pasta de dintzi ? -axe
asta face scamatorii - michi
atingi oameni ca sa le pice fisa - memo
daca ai fi sefu uruguaiului toti s-ar numi uruguaenu - michi
urugoaienge sau uruguioane - michi
salut eu sunt uruguaian - michi
daca-ti fut o fisa-n cap sa mor io ca te lovesc - michi
memo e la bauling


nu cred ca ar trebui sa urasti uruguaienii
uruguaienii sunt pentru michi. daca ai limba ta lumea te uraste. cred sincer ca ungurii nu sunt pentru romani ! memo are 6 lei 50 si sadu nu-si simte capu si michi se duce la fier vechi eu evident am scris chestia asta
e urat sa tragi bashini
sadu minte sa-mi bag pula
memo iar atinge lumea. Memo nu mai atinge lumea (ii zic eu)
il vantuie atza dintre urechi pe sadu
s-ar parea ca n-am inteles nimic imi sopteste memo nu foarte incet
raw e un cuvant neshlefuit, nefinisat, virgin, salbatic
s-ar parea ca ma mangai pe burta
nas nu are plural, cat despre ochii de la ceafa....
cate animale au trei ochi. sunt curios de raspuns
- SUFICIENTE- a venit raspunsul
dar musca nu e animal
exista scoli de copii speciali
2 regne : animal si vegetal
insecta are regn
de fapt mustele au o secta
in aceasta secta .. : frate ... mustele sunt precum albii cu negrii si cu galbenii frate. adica? cu oamenii frate
muste de cacat, muste de otzet si muste normale
muste normale = alb
muste de otzet = asiatici
muste de cacat = cioroii frate
(cred sincer ca suntem rasisti)
cica n-am fi, era doar o comparatie
cum arata totusi o musca normala ? : musca normala e musca de camera !
SA NE FIE CLAR
noi albii n-am aparut inaintea negrilor
da Adam ce culoare era ?
intrebarea e logica si nu stiu ce pula mea am stabilit noi in legatura cu Dumnezeu
s-ar parea ca e vorba de rasa creata de mine
mi-a aruncat tzigarile pe jos
ce intrebare ? da-mi si mie tzigarile de pe jos !!!
cica ma uit la outzele lui
nu cred ca as fi de acord cu coaiele lui pe ochii mei
ca sa-l pregatesti pe om de geam ii pui coaiele pe barba ca sa linga ciocanu - a zis sadu
michi face ceva cu pula
si despre un geam securizat
este o lebada (michi este)
cica fumam prea des, nu e rau, da pula mea ...
frate esti nebun. aseara s-a ridicat de 3 ori in picioare !!!!!!!
am decolat ca nava spatiala !
M-AM BUBUIT MINTAL
cu nava
ce ma ?????????? eu

2 comentarii:

Tiberiu-Eduard spunea...

Bai ce cretini sunteti!!! :))))))))

Aztin jib Zarak spunea...

Crezi ca tu ai fi fost altfel in locul nostru ? :))))))