sâmbătă, 29 martie 2014

Mostly, questions....

era o vreme cand o minte care-mi place mie imi sugera sa vorbesc despre  restaurari.
Adica, ce, cum restaurezi o cladire ? Pai chemi niste restauratori si ii pui la restaurat

Mai tarziu am inteles ca era vorba de restaurarea anumitor chestii (termen foarte vag), cum ar fi niste masini
Concluzia e logica. Niste masini nu i s-au parut niste chestii, Desi chestii e un termen general.

Raspunsul a venit foarte naturl : Si ce, o cladire nu ti se pare o chestie ???

Raspunsul este totusi asemanator cu cel de mai sus : Chemi niste restauratori si ii pui sa restaureze masina

Echinoctzii sunt o rasa de mamucifere care se nasc si cresc la polul nord, dar despre care rasa umana nu stie nimic datorita faptului ca la maturitatate se muta in alte zone ale globului imitand si devenind alte animale.
The ideea of enslaving a race without them knowing they're slaves just entered my mind

Mintea sare de la un gand la altul. nu o poti controla


Oare a existat vreodata meseria de a fi fermier, al unei ferme de copii cu care hranesti canibali ???

O gaura nefolosita de mult timp, incepe si te mananca daca bagi inauntru ceva dezinfectat.
Avem de-a face cu o infectie care nu este in mod neaparat infectioasa.
Am stabilit prin experimente stiintifice, ca infectia individuala nu se ia.

Cand nu faci capoheira pe nisip fin, iti pui mainile in pericol

Oare Shaolinii care invatau stilul betivului, la antrenamente erau tot timpul betzi ?

oare un zombi, sau ma rog, o pereche de zombi, ar putea sa se imperecheze ? Is it possible that they could have a baby ? will the baby be born dead  ? or, alive ? or both ?

oare la intrebarea: Ai vrea sa fii dictator ? .... cati oameni ar raspunde afirmativ ?


Un comentariu:

Unknown spunea...

Eu as vrea sa fiu dictator, si sa dictez tot ce imi trece prin cap